Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.skirca.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Splošni pogoji spletnega trgovanja se nanašajo na prodajo preko spletnih strani spletne trgovine www.skirca.si, (v nadaljevanju “spletna trgovina”) katere lastnik je družba PETRO, Andrej Petrović s.p., Bavdkova ulica 17, 4000 Kranj, Slovenija, matična številka: 9305831000, davčna številka: 21941084 (v nadaljevanju “ponudnik”).
Splošni pogoji trgovanja po spletu obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti kupca ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem izdelkov. Kdor se poslužuje spletne trgovine ali aplikacije, prevzame tako splošne poslovne kot tudi uporabniške pogoje. Objavljeno vsebino uporablja vsak na lastno odgovornost. Z uporabo spletnega in mobilnega mesta www.skirca.si vsak uporabnik izkaže, da je seznanjen s temi pogoji in se z njimi v celoti strinja. Ob nestrinjanju z njimi, vsebinami in pogoji spletne trgovine, aplikacij in storitev spletne trgovine ne sme uporabljati.

Zaradi stalnega izboljševanja in širitve naših storitev si spletna trgovina www.skirca.si pridržuje pravico, da pogoje uporabe posodobi kadarkoli, ne da bi o tem prej obvestil uporabnike oz. obiskovalce.

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku, razen sezonskih artiklov),
  • pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebuje davek, stroške prevoza in način plačila. Prav tako mora biti razviden tudi časovni rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, pa tudi to, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Cene
Cene so predstavljene kot Spletne cene. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru 100 % plačila z gotovino, z bančno ali kreditno kartico, preko PayPala ali plačilo predračuna z nakazilom na TRR.
Cene izdelkov in poštnine so v evrih (EUR).
Kljub trudu, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.
 
Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
 
Stvarna napaka
Stvarno napako lahko uveljavljate kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Ali ima izdelek stvarno napako se ugotavlja s preverjanjem drugega, brezhibnega artikla enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam omogoči pregled artikla. Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Ažurnost podatkov
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Naročilo se sklepa v slovenskem jeziku. Naročilo je shranjeno na strežniku spletne trgovine www.skirca.si. Vpogled oz. kopijo naročila lahko kadarkoli zahtevate, tako da nam pišete na info@skirca.si. Mi pa vam jo bomo posredovali po e-mailu.
 
Slike in besedilo
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Ponudnik ne odgovarja, če se izdelek ne ujema z izgledom izdelka na sliki. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Za morebitne napake pri opisih izdelkov ne odgovarjamo.
 
Shranjevanje in reprodukcija pogodbenih določil in splošnih pogojev
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so na voljo na spletni strani www.skirca.si, kjer si jih potrošniki lahko shranijo in reproducirajo.

Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožbe lahko podate na e-naslov info@skirca.si.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.